Vrácení a reklamace
V případě, že nejste spokojeni s objednaným zbožím, máte plnou možnost jej vrátit do 14 dní od obdržení zásilky, aniž byste byli nuceni uvést důvod.
Vrácení zboží
- Zákazník musí nejpozději do 7 dní od převzetí zásilky informovat prodávajícího prostřednictvím e-mailu na adrese info@marne.cz.
- Zákazník musí zboží zaslat doporučeně na adresu prodávajícího společně s vyplněním formulářem „Odstoupení od smluvy“ nejpozději do 14 dní od obdržení zásilky.
- Zákazník může vrátit pouze nepoužité zboží, tedy láhev původně uzavřenou! Nemusíte zboží vracet v původní krabici, stačí, když je správně zabaleno a dorazí v pořádku.
- Po přijetí vráceného zboží obdržíte dobropis a celá částka včetně poštovného bude převedena na Váš bankovní účet.
Reklamace
- Reklamace je nutné uplatnit okamžitě, tedy v momentě, kdy se projeví vadné plnění.
- Kupující je povinen co nejdříve informovat prodávajícího (emailem nebo telefonicky), čímž projeví svou vůli uplatnit reklamaci.
- Prodávající následně přijme reklamované zboží společně s vyplněným formulářem pro reklamaci.
- Není možné reklamovat zboží, které bylo poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za takové poškození nese odpovědnost přepravce. Vy, jako zákazník, jste povinni při převzetí zboží zkontrolovat stav obalu. V případě, že je obal poškozený, promočený nebo váha balíku neodpovídá, doporučujeme odmítnout převzetí balíku od přepravce a vrátit ho zpět. Reklamace u přepravce bude vyřízena naší stranou.